Klacht: Onrecht en misbruik van de recht systeem

op 28 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik ben in 2011 beboet met en boete van cijb heb pas in 2013 wat van gehoord ben er voor naar een zitting geweest de boete was 300 euro maar de rechter die heeft hem uit Coulonse verlaagd naar 250 euro met een betalings regeling van 50 euro per maand uiteindelijk krijg ik pas in 2015 dat ik de hele bedrag moest overmaken en daarom vind ik dit een onterechte zaak waarbij de macht hebber altijd wint ik heb meerde malen gezegd dat mij inkomen laag is en een leef van 300 EUR per maand en nou is het bij ggn en de bedrag is nou 900 euro dit kan toch niet en kan iemand mij aub vertellen dat of wet incasso Toch veranderd is en dat ze maar en bepaalde percentage op de bedrag mogen zetten

Als hopelijk de zaak word opgelost en de dat de exacte bedrag wat ik moest betalen per maand van kracht gaat en die 3 maal verdubbelde bedrag opgeschort wordt graag ik hoop niet dat mensen in wanhoop worden gebracht door deze malafide praktijken van incasso's die er misbruik van maken want er zijn al heel wat incasso bedrijven uit de lucht gehaald door deze praktijken

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 07 september 2016 om 09:17 geantwoord

Deze klacht is gisteren afgewikkeld. Er is een brief opgesteld met toelichting aan de klager. Deze zal binnen enkele dagen bij de klager binnenkomen. De klager omschrijft de werkzaamheden van de gerechtsdeurwaarder als malafide praktijken. Wanneer de klager twijfelt aan de werkwijze / manier van handelen, dan adviseren wij deze contact op te nemen met een onafhankelijke partij zoals het juridisch loket.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door Pun