Klacht: Onrecht

op 10 april 2017 over Coolcat in de categorie Kledingwinkels

Afgelopen zaterdag kwam ik met een goede vriend kijken in de Cool Cat winkel in Hoogeveen , ik vond een hele leuke broek. Ik dus passen en stond heel goed, de broek was 29,95 en stond een sticker op 50% korting dus 15 euro. Het was er erg druk lange rij bij de kassa. Ik was aan de beurt en zegt de mevrouw 29,95 aub, ik zeg er staat ja een sticker op 50% korting. Ja klopt snap het ook niet kassa geeft niets aan , komt er nog 2 collega,s van Cool Cat erbij ja dit begrijpen wij ook niet maar meneer u moet 29,95 betalen ik zeg nee. Als er 50% korting staat moet u hem daar voor verkopen, Ja sorry sorry alle mensen achter in de rij keken me aan schaamde me dood , maar stond in mijn gelijk . Zegt de dame hier is uw 15 euro dan koopt u hem niet. Ik was zo boos ongeloof er hingen zoveel broeken met 50% korting en ik mocht deze hiervoor niet hebben, stond een grote 50% sticker op korting. Ik vind dit zo onterecht en voel mij echt onrecht aan gedaan, zelf heb ik niet heel veel geld dus ik was blij krijg ik dit . Dacht echt hier kom ik nooit weer 3 mensen tegen over mij en kon er geen kant mee op wetende ik in mijn recht stond.

Ik heb mijn klacht heel duidelijk aan u geschreven , dat is aan u hoe dit op te lossen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolcat over deze klacht.

Bericht van Coolcat

5 maanden geleden - Hi, Bedankt voor jouw bericht. Vervelend om te horen dat het zo is gelopen. We hebben begrepen dat de afdeling sales contact met je heeft opgenomen. We hopen dat je via deze weg voldoende bent geholpen en hopen je snel terug te zien in een van onze CoolCat winkels. Groetjes, CoolCat.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Coolcat in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door 01musselkanaal