Klacht: Onprofessionele organisatie

op 13 maart 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik kan mijn abonnement niet opzeggen via de site van Huurstunt.
Ik ben hier al maanden mee bezig en blijf ook maar rekeningen ontvangen terwijl ik al enige tijd te kennen heb gegeven dat ik het abonnement niet meer wil.

Ik wil dat huurstunt mijn abonnement per direct opzegt. Ik wens ook geen rekeningen meer te ontvangen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Buurmans, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van u ontvangen en staat uw klacht nog steeds online. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 14:50 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door eindelijkoplossing