Klacht: Onprofessioneel

op 26 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger zou tussen 12 en 17 uur komen maandag 25 mei. Bezorger rijd door de straat voor mijn raam langs en rijd zo de straat uit weg. Direct op track en trace gekeken staat er dat ik niet thuis was wat een onzin zeg. maar geen geel kaartje in de bus van bezorger gemist. Dit is niet de eerste keer dat bezorgers dit doen. Ben er helemaal klaar mee.

Gewenste Oplossing:

De bezorger aangesproken word op dit wangedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 mei 2020 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd inderdaad. Wat er ter plekke exact mis is gegaan kan ik helaas niet inzien. Wel klinkt het als een verkeerd afgegeven scan. Het kan zo zijn dat het pakket bijvoorbeeld niet in de juiste auto lag. Hoe dan ook, mijn excuses hiervoor. Gelukkig lijk het de tweede poging wel gewoon goed gegaan te zijn.

Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Halil ugur