Klacht: onnodig betalen

op 04 juli 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik heb nu al 2 x mijn account opgezegd bij huurstunt.nl en kom er van de week achter dat ik dus nog steeds betaal. ik woon al meer dan ander half jaar in een huurhuis en heb daarbij nog nooiy gebruik gemaak van hun ongemakkeljjke diensten.

Ik heb in februari en july 2015 opgezegd en er word nog steeds afgeschreven. is wel 20 euro per maand!!. heb de laatste 2 maanden geld terug kunnen boeken maar verder kan niet.

als ik vanaf augustus 2015 tot en met april 2016 terug hebben

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 11 juli 2016 om 10:45 geantwoord

Heeft op 11 juli 2016 om 10:51 geantwoord

ik wil het geld terug. van augustus tot september!!! is dat zo moeijlijk.
Ik heb het al 2 x opgezegd.Kunt u mij wel nieuwr inlog gegevens sturen. u meld mij zelf maar af en betaalt mij dat geld terug

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte heer Leusink, Zoals aangegeven is de machtiging van kracht zolang een Premium Account actief is. Aangezien u nog een actief Premium Account heeft kunnen we de betalingen niet terugboeken. De machtiging is immers nog steeds van kracht. Om u van dienst te zijn heb ik zojuist uw inloggegevens gewijzigd. U kunt vanaf nu inloggen met de volgende gegevens: E-mailadres: lisettendolle@hotmail.com Wachtwoord: huurstunt Hiermee kunt u zelf inloggen en uw account opzeggen. Belangrijk om te weten is dat wanneer u wilt zorgen voor een succesvolle opzegging, u ingelogd dient te blijven wanneer u klikt op de link in de e-mail die u zult ontvangen. Wanneer u een e-mail ontvangt waarin wordt bevestigd dat u succesvol bent uitgeschreven, weet u zeker dat de machtiging is ontkracht. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

Alle klachten die gemeld zijn door olliebikkel