Klacht: Onmogelijke terugbrengservice

op 10 februari 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Bureaustoel bij leenbakker gekocht. Uitgepakt en in elkaar gezet. Na uur erop zitten vreselijke rugpijn. Ik besluit de stoel terug te brengen, maar het onderstel is niet uit elkaar te halen. ik breng het naar de winkel (met bon, alles compleet binnen 7 dagen) en vraag of ik het terug kan brengen. Meneer verkoper zegt doodleuk “nee, want het product zit niet in zijn originele verpakking”. ik laat de verkoper de verpakking zien en zeg dat ik de onderstel niet uit elkaar kan halen. de verkopeer zegt dat dit hem niks kan schelen. Ik vraag hoe ik de onderstel uit elkaar kan halen. EN NU KOMT DE AAP UIT DE MOU: het onderstel kan niet uit elkaar, zegt de verkoper. het zit permanent vast.

Wat is dit nu weer? Wat een service van leenbakker dat je producten alleen maar in de winkel kunt uittesten. Wat moeten de mensen doen die alleen maar via internet kunnen bestellen(wegens een handicap ofzo)? Wanneer ik de verkoper vraag of hij wellicht kan meedenken over een oplossing zegt hij botweg: “nee jammer, had je maar langer moeten uitproberen in de winkel” .
Die achtergestelde drol verwacht dus dat klanten, om niet bedrogen te worden, een uur in een winkel moeten doorbrengen in een bureaustoel.

Wat zijn dat trouwens ook voor ondegelijke stoelen? Degene die ik had gekocht was de meest comfortabele en dan blijkt die na 1 uur ook nog eens je rug te slopen.

Als ik de verkoper hierop aanspreek zegt hij dat het mijn eigen verantwoordelijkheid was (dat ik dus geloofde in de gelogen kwaliteit van leenbakker producten) en duwt hij het bonnetje hard in mijn hand terug.

Gewenste oplossing

bureaustoel terugnemen en koopprijs terug(of in ieder geval een gedeelte, als ze echt zulke gierige lieden zijn)

Verkoper ontslaan (hij is werkzaam geweest in leenbakker groningen op de 9-02-2011 bij de klantenservice, kalende man in de dertig, chaggerijnig karakter en bot in taal)

Alle klachten die gemeld zijn door giussephe