Klacht: Onmogelijk service van Huurstunt op te zeggen.

op 02 augustus 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wonen sinds februari in een flat in Amsterdam.
Hebben geprobeerd service van Huurstunt op te zeggen.Is niet gelukt. En dus krijgen we steeds weer een rekening.
We hebben een keer betaald met de mededeling dat dit de laatste betaling was.
Ook dat heeft niet geholpen. We kregen een aanmaning van een incasso-burea dat we weer moesten betalen

Gewenste Oplossing:

Als de communicatie met Huurstunt verbeterd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 04 augustus 2016 om 16:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bilderbeek,

Bedankt voor uw bericht.

Mijn collega's hebben u echter meerdere malen een e-mail gestuurd met hierin uitgebreide instructies betreffend het opzeggen. Graag zou ik u dan ook opnieuw door willen verwijzen naar Ticket #2047912 zodat u opnieuw de instructies kunt inzien. Tevens heb ik u vandaag nogmaals een e-mail gestuurd met de nodige informatie.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Team Huurstunt

Alle klachten die gemeld zijn door Hilmar Bilderbeek