Klacht: Onmogelijk een bestelling te annuleren niet bereikbaar tel en mail

op 18 mei 2020 over Amsterdams Muntkantoor in de categorie Postzegels en munten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de bevrijdingsuitgifte munt dus besteld maar bijna direct geprobeerd te annuleren e-mail gestuurd met verzoek any
Eren maar krijg bevestigings mail dat ze binnen 2 dagen antwoorden maar nu reeds vanaf 1 mei aan het wachten ! ook nog geprobeerd te bellen krijg een antwoordapparaat met wegens coronavirus niet telefonisch bereikbaar!!! Duhhhh en nu weet ik het niet meer vandaar deze klacht . Iemand ideeën?

Gewenste Oplossing:

Als ze iig antwoorden op mijn berichten en mijn bestelling annuleren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Amsterdams Muntkantoor over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Amsterdams Muntkantoor in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door loveson