Klacht: Moeder van 85 kan al 2 weken niet bellen of gebeld worden

op 26 augustus 2018 over Online in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze lieve moeder van 85 jaar, die iedere dag nog appt en mailt en zeer bedreven is met de pc., kan sinds ruim 2 weken niet meer bellen of gebeld worden. Vanwege haar gezondheid is het van groot belang dat zij voor iedereen bereikbaar is en zelf ook mensen kan bellen. Onze moeder heeft ONLINE diverse mails gezonden en ze reageren niet. Ook bellen of mailen zij NIET TERUG. Wat een slechte service. Wij vinden het schandalig dat ONLINE mijn moeder niet helpt. Wel incasseren, maar niet presteren. Wij vinden dit wanprestatie, en Online dient snel met een oplossing te komen.

Gewenste Oplossing:

onze eis : een monteur, die komt kijken,repareren zonder kosten. Zodat mijn moeder weer bereikbaar is voor haar omgeving. Verder eisen wij een tegemoetkoming en dus compensatie voor niet nakomen van de verbintenis, dus... terugbetaling ivm wanprestatie gedurende ruim 2 weken dat zij niet gebeld kon worden en zelf ook niet kon bellen met haar vaste telefoons.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online

Heeft op 27 augustus 2018 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door gioia