Klacht: online zou 28 november mijn abonnement in late gaan

op 01 december 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb..nu al tot mijn spijt een alles in 1 pakket bij online afgesloten. Deze zou 28 november geactiveerd worden. Nu een paar dagen verder en nog niks. Klantenservice bereiken is 1 groot drama. Al meer dan 4 uur gewacht in totaal maar 1 keer iemand gesproken waar vriendelijkheid niet op nr 1 staat. Zou teruggebeld worden maar tot mijn teleurstelling niets

Gewenste Oplossing:

Dat alles geactiveerd is en 100% goed functioneerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kika2703