Klacht: heb geen email gekregen voor bezorging van me telefoon

op 07 december 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

had gisteren email moeten krijgen maar heb niet gekregen en me mobiel zou vandaag bezorgd worden en wacht nog steeds op me email want wil graag me telefoon binnen hebben heb niet voor niks bestel en krijg me tel niet binnen gaat niet voor niks betalen als ik me mobiel niet heb .

als ik me mobiel heb en ik de email vandaag binnen krijg zodat ik me mobiel kan krijgen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 07 december 2017 om 11:17 geantwoord

Goedemorgen Sarah,

Vervelend om te lezen dat je nog niets gehoord hebt.
Heb je voor mij een ordernummer van je bestelling?

Dan kan ik kijken wat er eventueel mis gaat.

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket Dienst

. . . . . . . . . . . . . . .

Heeft op 07 december 2017 om 11:46 geantwoord

kan me ordernummer niet vinden alleen me bestelling nummer TNLW1000002364

Reactie van de melder van de klacht sarahdirksz

10 maanden geleden - kan me ordernummer niet vinden alleen me bestelling nummer TNLW1000002364

Bericht van Reviva

10 maanden geleden - Goedemorgen, Ik heb uw ordergegevens gevonden in ons systeem. Uw ordernummer is RS-0000002368. Ik zie in het systeem waarom u nog geen mail ontvangen heeft. Het emailadres wat bij de order is mee gegeven eindigt op .com en ik zie bij deze site uw emailadres eindigen op .nl. Daarnaast was er bij uw order geen bestaand telefoonnummer opgegeven. Hierdoor konden we geen contact met u opnemen. Ik ga voor u de adresgegevens aanpassen en ons Call center vragen om contact op te nemen. Zij kunnen met u een nieuwe afspraak inplannen. Met vriendelijke groeten, Online Pakket Dienst

Reactie van de melder van de klacht sarahdirksz

10 maanden geleden - ja is goed is elisabeth36@hotmail.nl en u kunt bellen op 0642003875 is goed hoor dan wacht ik daarop .

10 maanden geleden - ik woon gewoon op parklaan 24 aalsmeer 1432EM

Bericht van Reviva

10 maanden geleden - Goedemiddag, uw adres gegegevens staan goed! Dus dat gaat goed komen! Met vriendelijke groeten, Online Pakket Dienst

10 maanden geleden - is goed hoor

Reactie van de melder van de klacht sarahdirksz

10 maanden geleden - wordt ik vandaag gebeld of krijg ik een email want me bestelling zou vandaag binnen zijn

Alle klachten die gemeld zijn door sarahdirksz