Klacht: online bestelling niet aangekomen in de winkel maar wel afhaalbewijs ontvangen

op 24 september 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 31 augustus heb ik online een bestelling gedaan en ik zou hem ophalen in de winkel afhaalbewijs gekregen via mail en naar de winkel geweest en winkel beweert pakket niet aangekomen. ik hoor van hun elke keer kom morgen . het is nu 4 weken verder en kruidvat geeft aan dat pakket niet bij hun ligt. ik heb klantenservice gebeld en zou over 5 werkdagen gebeld worden geen gehoor. ik wil graag mijn bestelling ontvangen.

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn bestelling graag ontvangen ik wil graag de producten die ik besteld heb graag ontvangen ik ben een moeder van 5 kinderen kan niet vaak weg omdat k kleine kinderen heb wat ik vaak doe is online bestellen en ophalen in de winkel. lijkt wel weg gegooid geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mamavan5