Klacht: Online besteld pakket na bijna 2 weken nog niet ontvangen!

op 28 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Online een zak kattenvoer besteld bij Zooplus, zou op zaterdagmorgen worden geleverd door DHL. Vervolgens maakt DHL twee keer een sorteerfout op zaterdag. Van zaterdag tot dinsdag staat alleen op de site dat de levering opnieuw wordt ingepland. Gebeld met DHL en Zooplus, maar die zeggen doodleuk dat het vandaag of morgen bezorgd wordt. Woensdag is er weer een nieuwe melding op de track & trace site: opnieuw sorteren. Donderdag nog steeds aan het sorteren…. Vrijdag nog steeds aan het sorteren…
Vrijdag geeft DHL eindelijk toe dat het pakket zoek is, maar Zooplus blijft volhouden dat het diezelfde dag nog geleverd gaat worden.
Maandag komt er weer beweging: Zooplus neemt eindelijk contact op met DHL, die geeft toe dat het pakket zoek is en Zooplus belooft het geld terug te storen, wat natuurlijk wel 5-7 dagen gaat duren….
Woensdag meldt DHL ineens weer op haar site dat het pakket geleverd gaat worden tussen 11.00-15.00. Zooplus ziet dat ook en trekt het terugbetalen dus in. De hele dag thuisgebleven, maar geen DHL. In de loop van de avond verschijnt de mededeling “bezorging verhinderd”. MAAR IK WAS DE HELE DAG THUIS!!!!
Ondertussen heb ik op vrijdagavond hetzelfde kattenvoer besteld bij Bol,com en dat kon ik op zaterdagmiddag bij AH ophalen. Zo hoort het dus!

Maar ik zit nog steeds te wachten op mijn geld van Zooplus. Het systeem van DHL is duidelijk waardeloos en volstrekt niet geloofwaardig. Maar helaas is Zooplus daar nog niet van overtuigd. Twee weken geleden dacht ik: lekker gemakkelijk online bestellen. Ondertussen ben ik het geld kwijt en 7 telefoontjes en diverse mailtjes verder en heb ik nog niets bereikt…

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 september 2017 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat uw gewenste oplossing is dat u uw geld terug krijgt. In dat geval kunt u het beste de klacht richten aan Zooplus, aangezien u de bestelling bij hun geplaatst hebt. Wij werken in opdracht van Zooplus en tot mijn grote spijt zie ik dat uw zending inderdaad wel heel erg vertraagd is. Uiteindelijk is de zending volgens mijn gegevens gisteren bij u aangeboden en geweigerd. Waarop we deze retour afzender zullen sturen. Dit moet nu ook zichtbaar zijn voor de Zooplus, dus ik wil u aanraden dit met hen verder op te pakken. Mijn excuses voor alle vertraging in deze levering.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Heeft op 28 september 2017 om 15:12 geantwoord

DHL kletst uit hun nek. Ik was gisteren de HELE DAG thuis en er is niets aangeboden en dus ook niets geweigerd!! DHL zit gewoon enorm te rotzooien met hun informatiesysteem en doet nu net of het aan de klant ligt. Ik wacht nu al 2 weken op mijn pakket en DHL blijkt gewoon niet in staat om te leveren. Bovendien heeft DHL maandag Zooplus al geïnformeerd dat het pakket zoek is. Dus dit slaat werkelijk helemaal nergens op!!!

Alle klachten die gemeld zijn door wbiemans