Klacht: onklantvriendelijke bezorger !!!!!

op 18 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorger is maandag 11 mei 2020 langs geweest om het af te geven.
receptiemedewerker heeft aangegeven dat de persoon NIET bij ons bekend is.

heb het aan bezorger ongeduldige houding weer meegegeven.

Woensdag 13-05-2020 komt dezelfde bezorger. Loopt dit keer niet naar binnen waarschijnlijk weet hij dat ik het weer retour geef en hij deponeert het in onze brievenbus buiten en maakt dat die weg komt roep hem nog na maar geen reactie.

Dit vinden wij niet klantvriendelijk en nu zitten wij met een postpakket wat niet voor ons bestemd is.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

wij zijn tevreden dat pakketjes niet herhaaldelijk worden gebracht

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u niet de kans heeft gekregen om het pakket te weigeren. Ik ontvang vraag van u het traceernummer van de zending. Deze staat onder de onderste barcode. Deze begint meestal met 3S, JVGL of JJD. Heeft u deze voor mij?Met vriendelijke groet,Jasmin DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 18 mei 2020 om 11:36 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]