Klacht: Onklantvriendelijk omgaan met onvoorziene gebeurtenissen van Martinair

op 18 oktober 2011 over Martinair in de categorie Vliegmaatschappij

12 oktober ongeveer 20.00 uur zouden we terugvliegen met Martinair naar Nederland.Er was vertraging van 3 uur en zouden vertrekken om 11 uur ’s avonds.Daarvoor hadden we allebei een consumptie van 12,50 gulden gekregen om te versnaperen. Daar kon precies op een gulden na een kop koffie met een muffin van af om te nuttigen.Het was elf uur ‘savonds en de reis was weer uitgesteld naar 1 uur + in de nacht. Na lang wachtten in de vertrekhal tot een uur of 2 ‘snachts kregen we te horen dat er iets met de motor was en ze zouden hun best doen om dit te verhelpen. Uiteindelijk ging de reis niet door. Dit hoorden we om half 4 ’s nachts.In die tussentijd hebben we 1 flesje water gekregen.Dus al met al hadden we al ongeveer 8 uur moeten wachtten. We hebben de bagage terug gekregen en Martinair zou verder alles regelen. Uiteindelijk hebben wij nog tot kwart voor zes in de morgen buiten met bagage moeten wachtten totdat er vervoer kwam om ons op te halen voor een overnachting.We zijn dus letterlijk met bagage buiten de luchthaven gezet!!Zeer onklantvriendelijk!! Om 7 uur waren we bij het hotel aangekomen en zijn eerst gaan eten en drinken omdat we ontzettende honger en dorst hadden. In zijn totaliteit hebben we dus 11 uur moeten wachtten om uiteindelijk fatsoenlijk een maaltijd en drinken te kunnen nuttigen en te kunnen slapen. Slapen konden we nog maar 2 uurtjes en we moesten om 12 uur smiddags eten om ’s middags om 1 uur al weer klaar te staan voor de terugvlucht. We hebben 12 oktober ook nog ons werk moeten bellen om mede te delen dat we nog op curacao stonden en dus een dag extra op moesten nemen voor een tweede poging voor vertrek.We zijn met een KLM vliegtuig weer naar Nederland gebracht en daar was niets mis mee.Dit was totaal geen leuke afsluiting van onze super vakantie!!

We zouden het zeer op prijs stellen om een vergoeding te ontvangen voor het hele lange wachtten, voor dat we niets hebben kunnen nuttigen in die uren en de extra vakantiedag die we hebben op moeten nemen voor deze uitgestelde vlucht van Marinair.

Alle klachten die gemeld zijn door jeannette3000