Klacht: Onjuiste tijden pakketbezorgen

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is nu al meermaals voorgekomen dat de bezorger of eerder of later mijn pakket komt bezorgen. Ik blijf drie uur thuis om te wachten op mijn pakket. Savonds blijkt dat ze een uur te laat zijn geweest.
Vandaag ga ik eerder weg van mijn ziekenhuisbezoek voor mijn pakket dus tussen 6 en half 9 zou komen. Kom ik thuis om tien voor zes, blijken ze om half vijf te zijn geweest.
Geen cadeautje voor de jarige job dus vanavond. Ik baal enorm.

Gewenste Oplossing:

Als ze op de afgesproken tijd langskomen. Het is toch van de zotte dat ze een speling hebben van drie uur en ze nog buiten de tijd komen. Maak dan geen "schatting".

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 september 2017 om 15:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Poortman,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over het moment van bezorgen, omdat de bezorger van het verwachte bezorgmoment afwijkt. Mijn excuses voor het ongemak. Graag reageer ik op uw bericht.

Het bezorgmoment is een indicatie die gebaseerd wordt op eerdere bezorgpogingen in uw buurt. Omdat de bezorger eerder op dit tijdvak bij u in de buurt was, verwachten we de bezorger rond dit tijdstip opnieuw bij u.

Echter blijft het bezorgmoment een indicatie en afhankelijk van de route van de bezorger, de hoeveelheid pakketten en drukte op de weg, kan de bezorger hiervan afwijken. De bezorger heeft niks fout gedaan en daarom kan ik geen klacht voor u indienen.

Als de bezorger steeds van het tijdvak afwijkt in uw buurt, zal het bezorgmoment automatisch worden aangepast. De indicatie van het bezorgmoment wordt namelijk gebaseerd op bezorgpogingen van de afgelopen weken.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Lpoortman