Klacht: Onjuiste statusinformatie

op 07 augustus 2020 over DHL Parcel in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen week een pakketje verstuurd naar een bloemist in Zwolle. Was nogal kritisch omdat het op tijd moest zijn voor een uitvaart. Woensdag een sorteerfout (1 dag). Donderdag geprobeerd af te leveren maar de winkel was gesloten. Klopte niet, winkel was de hele dag open en heeft geen bezorger gezien (1 dag). Schijnt nu (weer) onderweg te zijn. Voor kritische pakketten dus geen DHL meer.

Gewenste Oplossing:

De statusinformatie is uiterst vaag en dus soms ook onjuist. Telkens staat er gearriveerd in de cityhub van uw regio. Het aantal mutaties is enorm en zegt blijkbaar helemaal niets. Status hoort begrijpelijk en accuraat te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DHL Parcel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rover56