Klacht: onjuiste pakket bezorging

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is niet aan huis bezorgd terwijl wij wel thuis waren. Is bij de buren afgeleverd maar geen briefje bij ons in de bus waar het pakket afgeleverd is.
track& trace code : 3SYARA5552367

Gewenste Oplossing:

Postnl moet gewoon doen wat ze beloven. het pakket bezorgen op het adres en tijdstip wat ze in mail zetten. Zeker als wij daarvoor speciaal thuis blijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kradolfer,

Wat vervelend om te vernemen dat uw zending bij uw buren is afgeleverd terwijl u gewoon thuis was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en namens PostNL wil ik u hiervoor mijn excuses aanbieden.

Ik heb gelijk een klacht doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze gaat dit verder oppakken en met de betreffende medewerker bespreken. U ontvangt hier geen terugkoppeling van, maar hopelijk kunnen we zo voorkomen dat dit nog eens gebeurt. Is dit toch het geval of u heeft andere vragen, kunt u dit het beste via onze klantenservice melden. De contactgegevens vindt u via de volgende link: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door jack1953