Klacht: onjuiste pakket bezorging

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket is niet aan huis bezorgd terwijl wij wel thuis waren. Is bij de buren afgeleverd maar geen briefje bij ons in de bus waar het pakket afgeleverd is.
track& trace code : 3SYARA5552367

Postnl moet gewoon doen wat ze beloven. het pakket bezorgen op het adres en tijdstip wat ze in mail zetten. Zeker als wij daarvoor speciaal thuis blijven.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 december 2017 om 11:44 geantwoord

Geachte heer Kradolfer,

Wat vervelend om te vernemen dat uw zending bij uw buren is afgeleverd terwijl u gewoon thuis was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en namens PostNL wil ik u hiervoor mijn excuses aanbieden.

Ik heb gelijk een klacht doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze gaat dit verder oppakken en met de betreffende medewerker bespreken. U ontvangt hier geen terugkoppeling van, maar hopelijk kunnen we zo voorkomen dat dit nog eens gebeurt. Is dit toch het geval of u heeft andere vragen, kunt u dit het beste via onze klantenservice melden. De contactgegevens vindt u via de volgende link: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door jack1953