Klacht: onjuiste informatieverstreking

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen woensdagmiddag zou een pakket worden bezorgd. Na het openen van track en trace kwam een melding dat het erg druk was en een deel van de bezorgingen vertraagd zouden zijn. Echter stond bij mij nog steeds woensdagmiddag aangegeven en bleek ik dus netjes thuis.
Echter geen pakketje. Aangezien het de eerste bezorgpoging was kon ik ook geen ander bezorgmoment aangeven, maar donderdag zou ik niet thuis.
Donderdagavond gekeken wanneer pakket voor de tweede keer bezorgd zou worden. Dit stond gepland vandaag tussen 14:45 – en 17:45. Ik had besloten de middag dus maar vrij te pakken zodat ik thuis zou zijn bij de bezorging.
Nu kom ik thuis en is de bezorgpoging al geweest! Ik heb nu dus al vrij gepakt voor niet, maar nu probeer ik postnl te contacteren en kom ik nergens door. De chat werkt niet, bellen ben ik nummer 40 en kan ik uren aan de telefoon hangen.
Geef goede informatie weer via track and change. Mag niet zo zijn dat de bezorger in de ochtend komt terwijl in de middag gepland staan. Bovendien wordt nu morgenmiddag pas mijn pakket op een afhaalpunt bezorgd en heb ik daar helemaal geen keuze meer in.
Wederom slechte afhandeling van postnl. Dit als de zoveelste keer dat ze pakketbezorging niet aan blijken te kunnen

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketjes voortaan op tijd krijg en op de aangegeven tijdstippen.
Bovendien moet ik in staat zijn zelf aan te kunnen geven bij welk afhaalpunt ik mijn pakket nu zou op willen halen, wat dus niet mogelijk is...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 december 2017 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Engels,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakket vertraagd was. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend voor u is.

Wij doen ons best om alle pakketten op tijd te bezorgen, ook in deze drukke kerstperiode. Helaas hebben we voor sommige pakketten meer tijd nodig om deze te kunnen bezorgen.

Ik ben blij te zien dat u het pakket inmiddels heeft kunnen afhalen bij een PostNL-locatie.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door klacht aangaande pakketbezorging