Klacht: Onjuiste informatie klantenservice

op 20 juli 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Op 19 juli 2017 wilde ik een reis boeken via jullie site. Aangezien het niet duidelijk op de site staat wat allemaal binnen het all inclusive concept valt, besloot ik te bellen met de klantenservice van Tui.
Ik heb duidelijk de vraag gesteld welke restaurants onder het all inclusive concept vallen.
De Tui medewerker (Jacqueline) verzekerde mij dat alle restaurants onder de all inclusieve concept vallen.
Ik maakte nog de opmerking: Dus ik kan altijd gaan eten in het Japans restaurant zonder toeslag.
De Tuimederwerker (Jacqueline) gaf aan dat ze wel opletten dat je niet te vaak kan eten, anders zat het restaurant elke keer vol.

Na meerdere malen te vragen en toch maar uit te zoeken, vertelt de Tui medewerker ( Jacqueline) dat het Japans restaurant toch niet (!) gratis is.
Ik vind het nog steeds erg onduidelijk op de site en het antwoord van Jacqueline gaf mij toch geen gerust antwoord.
Ik laat de Tui medewerker het dan ook opnemen in de offerte om geen gedoe te krijgen achteraf.
Thuis aangekomen vertel blij mijn vrouw dat we naar Robinson Club gaan en alles behalve Japans restaurant inclusief is.
In de namiddag krijg ik een e-mail van Tui waarin wordt verwezen naar een website van Robinson Club(!).
Ik bel juist aangezien deze niet duidelijk voor me is. Vervolgens zit ik een uur aan de lijn met een andere Tui medewerker (Rianne) en die vertelt me maar dat waar mensen zijn fouten gemaakt worden.
Als ik naïef was dan was ik hier pas achtergekomen in Turkije! Lijkt me niet helemaal een gewenst antwoord en heb gevraagd dit voor te leggen bij haar leidinggevende, want hier neem ik geen genoegen mee.

Ik ben tevreden als alle restaurants binnen het all inclusieve concept vallen. Ik wil alleen bijbetalen voor het Japans restaurant zoals mij deze is aangeboden door een Tui medewerker.
Ik begrijp dat er fouten gemaakt kunnen worden, maar door deze fout heb ik mijn vrouw al blij gemaakt met een vakantie en het voelt nu alsof deze mijn nu weer ontnomen wordt!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ab85