Klacht: Onjuiste informatie

op 21 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje zou onderweg zijn en volgens track&trace bezorgd zijn bij de pakketautomaat. Ik had echter geen code ontvangen. Na een telefoongesprek met PostNL kom ik er achter dat het pakket nog helemaal niet bezorgd is, maar is teruggegaan naar het sorteercentrum. Er kon geen antwoord gegeven worden over waarom dit het geval is en hoe lang de bezorging nog zou duren. De track en trace is waardeloos geworden omdat die op status ‘bezorgd’ staat, geen idee wanneer mijn pakketje komt.

Gewenste Oplossing:

PostNL zou me moeten voorzien van juiste informatie op dit moment. Enevt. de desbetreffende bezorger moeten aanspreken op de juiste manier van scannen zodat deze desinformatie niet meer voorkomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Uden,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat uw zending niet bij de pakketautomaat is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de track&trace code heb ik gezien dat zowel u als de afzender reeds hiervan een melding heeft gemaakt bij de klantenservice. Ik heb geen invloed op het verdere verloop van het onderzoek en raad u aan het bericht van mijn collega af te wachten. Mocht dit niets opleveren dan adviseer ik u contact op te nemen met de afzender. De verzender is onze opdrachtgever en kan verdere actie voor u ondernemen. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door waves