Klacht: Onjuiste informatie

op 23 mei 2016 over Aevitae in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 februari 2016 heb ik een klacht ingediend over een factuur die ik in 2016 toegestuurd kreeg.
Tot op dit moment heb ik geen reactie van aevitae ontvangen op deze klacht.
Op 11 mei heb ik wederom een klacht ingediend betreffende een betalingsregeling, die weliswaar te laat was betaald maar dit is gebeurt na telefonische informatie die ik heb gekregen van een medewerkster van aevitae..
Een reactie op deze klacht zou ik krijgen binnen 5 a 10 werkdagen. Inmiddels zijn hier 7 dagen van verstreken en nog geen reactie verder ontvangen.
Wat ik wel ontvangen heb is een incasso brief van cannock chase.
Terwijl er betaald is voor het bedrag waarvoor de incasso is ingeschakeld.
Ben zeer in mijn wiek geschoten dat er een incasso bedrijf ingeschakeld is die inmiddels eist dat de kosten worden betaald terwijl op de klachten geen reactie wordt gegeven.
Telefonisch wordt ik niet serieus genomen zodat ik mij nu gedwongen voel om weer een derde klacht digitaal te sturen.
Ik ben niet tevreden zoals ik reeds een aantal keren behandeld ben.
Ben voornemens om hier verder bij een instantie als kassa o.I. D. Verdere stappen te ondernemen en aan het eind van dit kalenderjaar, samen met mijn zusters over te stappen naar een andere zorgverzekeraar.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de rekening van cannock chase ingetrokken wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aevitae over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door R.Luckerhoff