Klacht: Onjuiste factuur

op 04 juni 2021 over Infomedics in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb Dental Facilities filiaal van Smiley Clinic Keizerswaard-IJsselmonde telefonisch benadert voor het rebasen van mijn ondergebit volgens zeggen zou de kosten direct door gefactureerd gaan worden met de zorg verzekeraar dit vond ik al gek want je hebt ook een eigen risico maar goed gewoon laten gaan.

Vervolgens kreeg ik een rekening van het herstellen van het boven en ondergebit terwijl duidelijk kenbaar is gemaakt dat het ondergebit gedaan moest worden en niet het bovengebit en een eigen risico van het complete gebit.

Direct hierop gereageerd het enige wat zei kenbaar maakte het staat in het systeem maar het systeem wordt toch door hen aangevuld zij vullen de data in de computer doet dit niet uit zichzelf.

Het gaat er mij om dat er kosten worden berekend waar ik helemaal niet om heb gevraagd sterker nog hier heb ik ook geen toestemming voor gegeven.

Een voorbeeld je gaat met je auto naar de garage voor twee nieuwe voorbanden vervolgens ga je de auto ophalen en ze brengen dan vier nieuwe banden in rekening dan kan toch niet en dat mag toch ook niet??

Dat de beloftes nagekomen worden dat ze mij vorige week zou hebben gebeld het enigste wat vorige week te horen krijg dat de leidinggevende op de hoogte is gesteld en mij deze week zouden bellen tot heden is dit niet gebeurd.

Ik verwacht dat Dental Facilities Capelle a/d IJssel mij een gecorrigeerde rekening sturen waarbij het bovengebit in mindering gebracht is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Infomedics over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Infomedics in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Infomedics een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Infomedics

Heeft op 07 juni 2021 om 11:17 geantwoord

Heeft op 07 juni 2021 om 11:43 geantwoord

Beste Melissa,
Hartelijk dank voor het in behandeling nemen van het bezwaar, maar ik spreek het tegen dat wanneer deze melding bij KLACHT.NL als opgelost geregistreerd wordt, het is helemaal nog niets opgelost we zitten in een afwachtende situatie zoals ik nu al ruim 14 dagen zit te wachten op een reactie dus de gelegenheden heb ik ruim voldoende gegeven om te kunnen reageren maar goed tot de 14e wacht ik even af.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris van Heusden