Klacht: Onjuiste facturen (correctie)

op 15 augustus 2017 over Yarden in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 polissen bij Yarden. De één heb ik voor een jaar betaald tot 1-1-2018 en de andere betaal ik maandelijks.
Nu is Yarden pas overgeschakeld naar een nieuw systeem en dat maakt geen onderscheid tussen per jaar en per maand.
Daarom ontvang ik sinds juli een factuur voor beide polissen per maand.
Dat is niet juist want die ene polis heb ik al voor een jaar betaald.
Ik ben nu al 3 weken bezig om Yarden er toe te bewegen de fout op te lossen, maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd en nu geven ze de schuld aan de ICT-afdeling.

Gewenste Oplossing:

Als bij mijn facturen in Mijn Yarden bij de factuur van 27 juli 2017 i.p.v.
niet betaald daar betaald komt te staan.
En een excuusbrief lijkt op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yarden over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Breedeveld