Klacht: Onjuiste en hoge facturen

op 14 december 2016 over mttm in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar mttm over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door mttm in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat mttm een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

mttm

Heeft op 10 mei 2017 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Paz Soldan,

Ik heb vernomen dat uw klacht inmiddels is opgelost. Onze intentie was het aangaan van een langdurige zakelijke relatie, maar dit is helaas niet gelukt. Gelukkig zijn wij er met u in de tussentijd alsnog uitgekomen. Wij wensen u veel succes verder en danken u voor uw openheid.

Hartelijke groet,
Fleur Meesters
MTTM

Heeft op 11 mei 2017 om 16:33 geantwoord

Geen oplossing,
We hebben een advocaat geraadpleegd, MTTM heeft niet correct gehandeld,
MTTM is niet betrouwbaar, ik ga er werk van maken. We zijn
bestookt met spookrekeningen, er werd beweerd dat er een nieuw contract
was aangegaan terwijl dat niet zo is. Er werd zelfs om tegenbewijs gevraagd (aan
ons de client!!) of er geen sprake was van een nieuw contract! (hoe kun je dit bewijzen of er geen sprake is van een contract?) We hebben de audiotapes opgevraagd waarin wij al dan niet (niet!) een nieuw contract zouden hebben afgesloten.

Verschrikkelijk bedrijf het is: \"Zakelijke Telefonie\" onder een andere naam, Zakelijke Telefonie was enkele jaren geleden bijna failliet ze voerden een wanbeleid, dit wanbeleid wordt voortgezet onder hetzelfde bedrijf met een andere naam.

Groeten,

Alex Paz Soldan

Alle klachten die gemeld zijn door alex101