Klacht: Onjuiste bedragen in dagvaarding

op 04 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik heb op 26 juli een dagvaarding ontvangen van GGN uit naam van Menzis. Door omstandigheden vorig jaar heb ik een tijd niet mijn zorgverzekering kunnen betalen. Inmiddels heb ik sinds maart reeds 750EUR overgemaakt naar GGN op een hoofdsom van 830,70EUR. Echter, GGN blijft beweren dat er nog 793,87EUR open staat. Dit klopt van geen kanten, want ik heb wel degelijk die betalingen gedaan (uiteraard ook bewijzen van). Doordat de hoofdsom niet klopt, kloppen de incassokosten e.d. natuurlijk ook niet. GGN reageert niet op mijn mails.

Ik wil graag een nieuwe berekening van GGN met de juiste bedragen en waarvan de 750EUR die ik reeds betaald heb, in mindering wordt gebracht. Het restant zal ik uiteraard meteen voldoen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 17 augustus 2016 om 08:07 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij een aantal keer telefonisch contact met u opgenomen. Helaas bent u nauwelijks bereikbaar. Wij hebben u een e-mail gestuurd met de behandeling van de klacht, waarin wij verzoeken om aanvullende stukken. Uw dossier is inmiddels gesloten.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van de e-mail dan kunt u met ons contant opnemen op werkdagen tussen 08.30 u en 17.00 u.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door AJAW