Klacht: Onjuiste afhandeling levering

Graafje74 op 13 december 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Had online 25kg hondenbrokken besteld die door DPD geleverd zou worden. Op het moment dat ze zouden komen was ik niet thuis dus heb online de afspraak gewijzigd naar de volgende dag. Deze wijziging is genegeerd en kreeg van DPD een mail dat ik niet thuis was en dat mijn levering naar een pickup point gebracht zou worden. Ten eerste klopt het langskomen al niet want ze gaven aan om 9:04 langs te zijn geweest terwijl ik pas 9:30 de deur uit ging. Ook geen briefje in de bus..
Ik heb meteen DPD gebeld en de mevrouw aan de telefoon kon mijn wijziging beamen en zou de chauffeur opdracht geven het pakket mee terug te nemen zodat het de volgende dag bezorgd kon worden.
Einde middag kreeg ik de melding te zien dat mijn pakket toch was afgeleverd bij een pickup point.
Ik heb onmiddelijk weer DPD gebeld en kreeg dit keer een meneer aan de lijn. Hij vond het heel vervelend maar kon er niets aan doen want als het eenmaal was afgegeven bij een pickup point konden ze het niet meer terughalen. Deze meneer deelde mij mee dat ik het dus zelf op moest halen en dat als ik dat niet binnen een week doe het terug word gestuurd. Ik heb aangegeven geen vervoer te hebben en dat het voor mij onmogelijk was 25kg hondenbrokken op mijn nek mee te nemen.
Hij vond het heel vervelend voor me maar ik moest dan toch maar proberen vervoer te regelen om het zelf op te halen en wenste me verder nog een fijne dag.
Ik vind dit diep triest en ben hier ontzettend boos over!!!

Als DPD alsnog mijn pakket thuis brengt.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

DPD

Heeft op 14 december 2019 om 15:15 geantwoord

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Graafje74

Heeft op 16 december 2019 om 10:22 geantwoord

Weer contact gehad met DPD.
DPD geeft wederom aan dat ze het heel vervelend voor mij vinden dat het fout is gegaan maar kunnen hier helaas momenteel niets aan doen.
Als het eenmaal bij een pickup point licht kunnen ze het niet terug halen.
IK moet wachten tot het terug word gestuurd wat een week kan duren en dan gaat DPD kijken of ze het mij opnieuw kunnen aanbieden.

Pakketnummer : 05228958570885

Alle klachten die gemeld zijn door Graafje74