Klacht: Onjuiste administratieve verwerking

op 20 mei 2016 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

Ik heb geen woorden voor wat voor onprofessioneel en klantonvriendelijkheid bedrijf TrainMore (Diemen) is! Ik heb per 1 oktober 2015 opgezegd, nadat we eigenlijk al voordat ons contract in ging van alles opmerkten, en aan alle voorwaarden voldaan. Dit was destijds ook aan mij bevestigd. Desondanks word ik nu al een half jaar lastig gevallen met sms’en, e-mails en incassobrieven. Ik heb herhaaldelijk contact gehad en bewijzen aangeleverd, zowel per email als langs geweest, om dit z.s.m. recht te trekken. Er is ook per email toegezegd dat het opgelost zou worden en zijn, maar tevergeefs ontvang ik vandaag nog een dreigbrief dat de kosten verhoogd zijn naar €85,00 en overgedragen zullen worden aan een incassobureau. Ik kan er bij mijn hoofd echt niet bij hoe ik ondanks allerlei pogingen blijkbaar gewoon genegeerd word. Helaas lukt het niet om hen telefonisch niet te bereiken, maar heb ik via hun contactformulier verzocht om contact met mij op te nemen. Ik heb er alleen totaal geen hoop of verwachtingen meer bij! Zo ontzettend teleurstellend dit.

Ik zal tevreden zijn als TrainMore zijn administratie op orde heeft, gegevens van klanten niet door elkaar haalt en zich houdt aan wat het belooft, n.l. dat het om een misverstand gaat en het daadwerkelijk opgelost is!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TrainMore

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar TrainMore over deze klacht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrainMore nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 22 september 2016 om 14:24 geantwoord

Beste heer/mevrouw Kurio,
Hartelijk dank voor uw feedback via deze website. Als het goed is, is uw probleem inmiddels verholpen. Zo niet dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@trainmore.nl. Uiteraard kunt u ook langs gaan bij de desbetreffende TrainMore vestiging. Sportieve groet Team TrainMore

Alle klachten die gemeld zijn door Lucy Kurio