Klacht: Onjuist gesorteerd.

op 09 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tot twee keer toe is mijn pakket verkeerd gesorteerd en gaan er 2 werkdagen bij de levering op. Ik heb vrijdag mijn bestelling besteld, zaterdag is ’t verkeer gesorteerd, maandqg is hij weer teruggekomen bij de depot en zou vandaag (9 mei) binnenkomen maar is zojuist nog een keer verkeerd gesorteerd.. Nu houd dat dus in dat ik eind deze week / begin volgende week mijn pakket krijg. Bax shop is al zo redelijk geweest om een tegoedbon van €25 uit te schrijven, maar ik ben de inhoud van de bestelling hard nodig om deadlines te halen. Heb er door de eerste sorteer fout al een gemist en ik heb zo’n voorgevoel dat dat er waarschijnlijk wel meer worden..

Als DHL mijn pakket fatsoenlijk kan versturen zonder er een week langer over te doen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 09 mei 2017 om 14:02 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat 1 keer een sorteerfout al vervelend is maar voor een 2e keer helemaal frustreren, mijn excuses hiervoor.

Op dit moment werken wij er hard aan om dit probleem op te lossen, zodat uw zending zo snel mogelijk alsnog bij u geleverd kan worden. Ik verwacht zelf dat het pakket morgen opnieuw gesorteerd wordt zodat het donderdag bij u kan worden aangeboden.

Mijn excuses voor de vertraging.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door frx