Klacht: Onjuist gesorteerd

op 14 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik mag aangeven wanneer ik mijn pakket wil ontvangen….kies voor zondag 11:00-15:00
Ik krijg een mail dat de zending vertraagd is vanwege onjuist gesorteerd.
Ondertussen is het woensdag middag, die update staat er al vanaf gisterochtend 8:23. Ik zie geen indicatie wanneer het pakket nu geleverd zal worden en er staat nog steeds dat ik het zondag 11:00-15:00 ga ontvangen.
Lekker makkelijk, geef er een draai aan verkeerd gesorteerd en laat verder niks meer horen.

Als ik weet wat er nu gedaan wordt om mijn pakket wel te leveren en wanneer dat zal zijn. En een update van de status.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 mei 2020 om 12:13 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. We leveren nooit op zondag. Dus dat kan ik mij eigenlijk niet voorstellen. We hebben deze zending op maandag gekregen. Het zou dinsdag in levering moeten gaan. Helaas heeft er sorteerfout plaatsgevonden. Doorgaans hebben we dan twee extra werkdagen nodig om de zending te leveren. Inmiddels is de zending op de CityHub in uw regio. Het ziet er dan ook naar uit dat we deze zending tussen nu en 15:00u bij u komen aanbieden. U krijgt nog een melding wanneer de chauffeur daadwerkelijk gaat rijden

Mijn excuses voor de vertraging die is ontstaan.

Jasmin
DHL Parcel Webcare

Heeft op 14 mei 2020 om 19:12 geantwoord

Het pakket zou op dinsdag geleverd worden, dit heb ik zelf aangegeven aangezien dat mijn enige vrije dag vrij was. Niet op zondag. Vandaag, donderdag, een update....tussen 11:00 en 15:00 levering..... Helaas wéér niks ontvangen en ook geen update wanneer de levering dan nu weer zal plaatsvinden.

Alle klachten die gemeld zijn door Helen1503