Klacht: Onjuist gesorteerd

Cdmc op 16 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 11dec in het depot maar opeens verkeerd gesorteerd. Geen nieuwe bezorgdatum

Gewenste Oplossing:

Ik wil mn pakketten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 december 2019 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Uw pakket heeft vertraging opgelopen door een sorteerfout. Het pakket is in het sorteercentrum op de verkeerde band terechtgekomen en zodoende met de verkeerde bestelwagen meegegaan en niet bij het juiste depot aangekomen.

Na een sorteerfout moet het pakket worden teruggestuurd en opnieuw worden gesorteerd. Dit kost doorgaans twee werkdagen. Zodra bekend is wanneer wij het pakket alsnog op uw adres aanbieden, ziet u dit in de track trace-informatie op onze website.

Mijn excuses voor het ongemak.

Wij vernemen het graag als u verdere vragen heeft.

Hartelijke groet,

Jip
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Cdmc