Klacht: Onjuist gesorteerd

op 20 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dinsdag iets besteld bij lucardi, zou de volgende dag geleverd worden met DHL.
Volgende morgen staat er op de track en trace dat de zending is vertraagd door het verkeerd sorteren.
Contact opgenomen en het zou donderdag dan geleverd worden, donderdag nog steeds niks.
vandaag dus weer gebeld, en nu komt het waarschijnlijk morgen?
Ik dacht mooi op tijd mijn pakketje te bestellen voor de vakantie, morgen ga ik namelijk op vakantie.
De mevrouw achter de telefoon kon ook niks zeggen hoelaat het pakket dan morgen komt, waardeloos dit!

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat dhl het probleem oplost door DHL express ervan te maken, dan kan ik het product nog meenemen op vakantie waar het voor is bedoeld!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juli 2017 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Johannes,

Wat vervelend dat dit pakket verkeerd gesorteerd is net nu jij het nodig hebt voor je vakantie! Het pakketje is gisteren verkeerd gesorteerd, een sorteerfout duurt 2 dagen om op te lossen. De verwachting is dan ook dat deze morgen in levering gaat. Helaas kan hier niks aan worden gedaan om dit te versnellen. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 20 juli 2017 om 13:57 geantwoord

Dus ik kan ervan uitgaan dat mijn pakket morgen nog komt?

Alle klachten die gemeld zijn door johannes842