Klacht: Onjuist adres ingevoerd door DHL

op 28 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL heeft via een servicepunt een pakketverzending foutief geadresseerd. Het adres wat wel correct opgeschreven door mij. Na deze zending retour te hebben ontvangen vanwege een niet-bestaand adres moet ik een restitutieformulier invullen, opnieuw verzendkosten betalen en wordt mij verweten dat ik niet het adres gecontroleerd heb (wat dus wel het geval is).

Er is geen schot in de zaak te krijgen, de klachtenprocedure verloopt alsof het mijn fout is dat ik niet hun werk controleer en er is geen centimeter aan toegeeflijkheid, zelfs na foto’s waaruit blijkt dat het hun fout is.

Gewenste Oplossing:

Restitutie, pakket wordt opgehaald en excuses van DHL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 augustus 2017 om 20:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Steven,

Dank je wel voor jouw bericht. Je geeft hierin aan dat de zending foutief is geadresseerd door DHL. Je geeft daarin ook aan dat je het pakket retour hebt ontvangen.

Dit is natuurlijk erg vervelend. Het enige dat ik je hierin kan adviseren is om inderdaad het restitutieformulier in te vullen en toe te sturen. Heb je dit al gedaan? Wij kunnen het pakket helaas niet bij je afhalen. Sorry hiervoor.

Neem gerust contact met ons op als je toch nog andere vragen hebt.

Met vriendelijke groet,

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Aapvis