Klacht: onhygienisch restaurant LA PLACE ZOETERMEER

op 15 oktober 2011 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

ik was gisteren (14-10-2011) avond bij de la place cafe te zoetermeer (naast de albert heijn). Er waren 3 jonge meiden (personeel) die met 3 jongens (van buitenaf, want ze hadden geen la place polo aan) aan het zoenen en flirten waren. Als er een klant wilde afrekenen, keken de 3 meiden elkaar aan en dan rende er een (met tegenzin) om de klant te helpen. De tafels lieten ze onafgeruimd staan en er was zelfs een tafel met erop grote stukken ananas in een grote plas water/siroop??. Verschrikkelijk! En alsof dat niet erg genoeg was, het haar van een van de meiden werd geborsteld (IN HET RESTAURANT). Later zag ik een van de jonge kerels (was zo te zien bekend met de apparaten, dus denk ik wel personeel, maar had geen dienst). Deze vent (donker haar) heeft toen voor hem en zijn 2 vrienden cola gepakt en 3 belegde broden. WAT EEN TOESTAND BIJ DE LA PLACE, WAT EEN SMEERBOEL EN PERSONEEL DIE UIT DE GOOT ZIJN GEPLUKT

personeel die zijn plaats kent. hygiene, opgeruimde tafels, en vriendelijk personeel. wij betalen voor ons eten en om dit te zien gebeuren terwijl je aan het eten bent! diep triest!!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 21 december 2011 om 15:47 geantwoord

Opgelost in overleg met de klant.

Heeft op 21 december 2011 om 23:22 geantwoord

Ik werd ong 3 weken geleden opgebeld door de manager van dit filiaal. De klacht werd uitgebreid besproken en de manager vertelde dat het desbetreffende personeel goed aangepakt is.

Ik liep vorige week toevallig langs dit filiaal en besloot een kopje thee te drinken. Ik zag een restaurant "in bedrijf" zoals het hoort, Ik meen dat dezelfde dames dienst hadden. De dames waren goed aan het werk en het restaurant was redelijk vol. Een lust voor het oog! Je hoort glazen rinkelen, personeel heen en weer lopen, tafels keurig opgeruimd,
Dan weet ik dat alles in orde is en dan kan ik volop genieten van slechts een kopje thee.

Ik ben trouwens ook uitgenodigd door de manager om met mijn vriendin een keer een kopje thee en een gebakje te komen nuttigen. Dit ga ik met alle plezier doen.

Alle klachten die gemeld zijn door rhoda1960