Klacht: onheus bejegend door medewerker op chat

op 22 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een goede dag,
vandaag heb ik wederom contact op moeten nemen met een medewerker van Post NL omdat er een pakket wat ik verstuurd heb ( 29 KG ) niet aangekomen is op opgegeven adres. Vol goede moed startte ik een chat sessie met een van de medewerkers. Klantvriendelijkheid is niet te vinden!
Ik was toch al redelijk geagiteerd vanwege het feit dat er vaker wat verloren gaat, of ineens vernietigd is, het is er na deze chat niet beter op geworden.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het op prijs stellen wanneer mijn vraag niet iedere keer naar een paar dagen verder verschoven wordt, en de dame in deze chat sessie te horen zou krijgen dat zij haar klanten met respect mag behandelen, al is dat in geschrift, dan nog is het verstandig gemoederen niet dusdanig hoog op te laten lopen. Bijgaand treft u een kopie van de chat sessie. Ik hoor graag van u.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 september 2017 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wassenaar,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen en dat u niet erg klantvriendelijk bent geholpen via de chat. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de chatconversatie teruggelezen die u met mijn collega heeft gevoerd. Deze medewerker heeft u op de juiste manier geïnformeerd, het gesprek had wel met iets meer empathie gevoerd mogen worden. Mijn excuses hiervoor. Naar aanleiding van het gesprek is uw klacht gemeld bij de leidinggevende van de bezorgafdeling, de bezorger is aangesproken. Het gaat hierbij om een onverzekerd pakket waarbij een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Een onderzoek is in deze situatie tot mijn spijt niet mogelijk en omdat het pakket niet verzekerd is komt u niet in aanmerking voor een schadevergoeding.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Karin Wassenaar