Klacht: Ongewilde retourzending naar America

op 02 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket retour America zonder opgave van reden?. Ik heb niets ontvangen, maar ondanks dat de track en trace aangeeft dat mijn pakket is bezorgt en hier voor is getekend (door een vreemde) zegt post.nl dat mijn pakket retour is gegaan naar America omdat het pakket niet af te leveren was. Diversen plaatsen zijn genoemd waar mijn pakket zou liggen en als laatste 25-09-2017 zou het nu op Schiphol liggen ( tekenen ze daar handmatig de pakketten als ze binnen komen?) Een bewijs dat mijn pakket inderdaad op Schiphol ligt of is gegaan kan of wil post.nl niet geven en kunnen niets meer voor mij doen. Diversen verhalen locaties en andere onzin is mij toegezegd waar het pakket zou zijn, met het gevolg dat nu alle controle weg is van pakket. Na 3 dagen in de weer te zijn geweest en veel bellen op een 0900 nummer is dit het uiteindelijke resultaat

Gewenste Oplossing:

Direct pakket ontvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Van Kuilenberg, Uit uw bericht begrijp ik dat u verschillende informatie heeft ontvangen over de status van uw pakket. Ik begrijp dat u graag uw pakket wilt ontvangen en geef u hier graag wat meer informatie over. Nadat de inklaring van uw pakket was afgerond op 21 september is uw pakket volgens de scans retour gestuurd. Echter lijkt uw adres/barcode te zijn hersteld, waarna uw pakket mee is gegaan op een postbusrit. Bij het afleveren van het pakket bij de postbus, lijkt er getekend te zijn voor uw zending. Mijn excuses hiervoor. Hierna is uw pakket nogmaals bij de afdeling inklaringen terecht gekomen. Waarschijnlijk omdat uw pakket verkeerd was afgeleverd. Hier is actie op ondernomen en ik zie dat de bezorger op dit moment onderweg is naar uw huisadres met het pakket. Concluderend kunnen we dan ook stellen dat er veel mis is gegaan. Mijn excuses hiervoor en voor alle verwarring. Zo te horen hebben mijn collega's u de juiste informatie gegeven op het moment dat u contact opnam, omdat dit de informatie was die op dat moment beschikbaar was. Er veel herstelacties geweest, waardoor het toch goed lijkt af te lopen. Ik wil u vragen om de bezorger af te wachten. Ik kan u niks beloven, maar het lijkt erop dat de situatie een goed einde zal krijgen. Laat u weten hoe dit af is gelopen? Mocht u de bezorger vandaag missen omdat u niet thuis bent, dan kunt u voor 22:00 een keuze van bezorging doorgeven voor morgen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht KROOK37

1 maand geleden - Beste Post.nl Uiteindelijk het pakket toch nog ontvangen. Bedankt dat jullie gereageerd hebben via de site klacht.nl , en dat jullie uiteindelijk het pakket nog hebben kunnen traceren. Op de normale manier was er helaas geen doorkomen aan. Mvg, C. van Kuilenburg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 oktober 2017 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Kuilenberg,

Hartelijk dank voor uw reactie, goed om te vernemen dat het inmiddels opgelost is en dat het pakket alsnog heeft ontvangen. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door KROOK37