Klacht: Ongewenste verlenging van 4 jaar

op 20 september 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Middels een telefoongesprek met een NIET-tekenbevoegde medewerker is een verlenging / vastlegging van 4 jaar besproken.
Middels het bewerken van het opgenomen gesprek lijkt het nu dat onze medewerker aangeeft dat hij tekenbevoegd is. Dit is in het daadwerkelijke gesprek nooit te horen geweest of gevraagd.
Tijdens een overgang vanuit een ander provider, medio 2016, is met een andere medewerker dezelfde aanpak gehanteerd.
In het gesprek werd destijds aangegeven dat wij op de huidige telefoonkosten een behoorlijk percentage zouden besparen.
Wij zijn echter meer dan het dubbele gaan betalen.

Gewenste Oplossing:

Er zijn maar 2 mogelijkheden:
1. Mogelijkheid tot overstappen naar andere provider. (VOORKEUR)
2. Aanpassen condities zodat kosten weer gelijk zijn aan kosten welke wij bij vorige provider hadden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

2 maanden geleden - Goedemorgen heer Reiner, Zojuist hebben wij uw klacht in behandeling genomen. Een collega van mij zal spoedig contact met u opnemen om de kwestie te bespreken. Indien u vragen heeft vernemen wij deze uiteraard graag van u.

Heeft op 21 september 2017 om 07:18 geantwoord

Nee, ik ga niet akkoord.
Vanwege het belang van deze kwestie heb ik de telefoon aangenomen. Ik zat echter in een afspraak waardoor ik rustig heb gereageerd met het verzoek een een voorstel op de mail te zetten. Er is een voorstel gedaan inzake een verbeterde prijsaanpassing.
Vanwege de gehele voorgeschiedenis wil ik hier echter niet me akkoord gaan.
Ik heb € 640,-- extra kosten bij Youfone gehad, omdat Belgarant heeft verzaakt dit op te zeggen of dit bij ons aan te geven.
De extra kosten die wij nu al meer dan jaar hebben betaald bedragen een nog hoger bedrag, zo\'n € 800,--.
Wij willen maar 1 ding en dat is ontbinding van het contract.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 04 oktober 2017 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heet Reiner,

Na plaatsing van uw klacht en ons contact met u hebben wij een onvolledige oplossing geplaatst. We hebben om u tegemoet te komen in uw klacht, de looptijd van het contract aangepast. U had een contract tot 2021, deze is aangepast naar 2018.
De kosten kijken we graag nog even na, hiervoor zou u ons maandfacturen toesturen van de vorige provider, deze hebben we tot op heden nog niet ontvangen. Graag zien we deze tegemoet zodat wij uw kosten onder de loep kunnen nemen.

Vriendelijke groet,
TeamBelcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door Installatiebedrijf Sittard