Klacht: Ongewenste toezending van afslankpillen

op 27 juni 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Mijn vrouw klikte een advertentie aan op Facebook. zij vulde haar gegevens in. Daarop stond gefeliciteerd er was er nog een te vergeven.
Vervolgens kreeg zij de prijs van het product te zien. Zij klikte de site direct weg en heeft nergens bevestigd dat zij iets besteld had. Tot haar verbazing kreeg zij de pillen toegestuurd. Zij heeft het niet geopend en ook niet teruggestuurd. Via de mail hebben wij geantwoord Dat het bedrijf de pillen kon afhalen of een antwoordenvelop toesturen. Wij hebben niet betaald en hebben inmiddels een ingebrekestelling van Billink ontvangen. Wij zijn zo boos over deze vorm van zaken doen, dat wij bereid zijn dit aan te vechten.

Ik ben pas tevreden als dit bedrijf zijn acties staakt en nog meer tevreden als zij stoppen met deze vorm van reclame waarin de suggestie gewekt wordt dat je iets gewonnen hebt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 13:44 geantwoord

Beste Hans,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door hans rijpkema