Klacht: Ongewenste reclame

op 20 maart 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16-03-2017 werdt er door de bezorger van TNT reclame van een autorijschool tegelijk met de post door de brievenbus gegooid terwijl ik een neenee sticker op m’n brievenbusklep heb.
Dit vind ik ongewenst.

Gewenste Oplossing:

Respecteren wanneer reclame ongewenst is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 maart 2017 om 17:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Kam,

Uit uw bericht begrijp ik dat er een folder van een autorijschool per ongeluk met uw post door de brievenbus is gekomen terwijl u een nee nee sticker op de brievenbus heeft.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit gebeurt, daarom bied ik u mijn welgemeende excuses aan. Ik hoop dat niet nogmaals een folder per ongeluk met de post mee door de brievenbus komt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Jdekam