Klacht: Ongewenste reclame

op 20 maart 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 maart 2017 om 17:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Kam,

Uit uw bericht begrijp ik dat er een folder van een autorijschool per ongeluk met uw post door de brievenbus is gekomen terwijl u een nee nee sticker op de brievenbus heeft.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit gebeurt, daarom bied ik u mijn welgemeende excuses aan. Ik hoop dat niet nogmaals een folder per ongeluk met de post mee door de brievenbus komt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Jdekam