Klacht: ongewenste incasso door Vriendenloterij

op 12 oktober 2011 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Nou, het kost mij inderdaad even moeite netjes te blijven, maar mijn klacht is de volgende: Tot mijn verbazing zag ik op mijn bankafschriften dat deze loterij dmv een automatische incasso geld van mijn rekening hadden afgeschreven. Mijn bank verwees mij naar de loterij om de zaak op te lossen. Bij de loterij bleek dat ik, zonder dat te weten, zou hebben ingestemd met een automatische incasso omdat ik hun gratis lot had geactiveerd. Ik vind dat er sprake is van misleidende reclame. Het intrekken van deze incasso blijkt ook niet makkelijk: het kan alleen schriftelijk

Ik wil dat dit bedrijf gewezen wordt op hun misleidende manier van reclame voeren en ik wil mijn geld terug. (Ik vermoed dat dat laatste wettelijk niet mogelijk is)

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vriendenloterij in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vriendenloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vriendenloterij

Heeft op 13 oktober 2011 om 17:06 geantwoord

Je hebt twee loten naar aanleiding van een telefoongesprek eind augustus. Voor de speelronde in september is er afgeschreven. Om je deelname te beëindigen hebben we inderdaad een handtekening nodig. Je kan daarbij nog vragen om het geïncasseerde bedrag retour te ontvangen op je rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door schotrick