Klacht: ongewenste betalingen en abonnement

op 21 september 2017 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mobster Limited in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobster Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobster Limited

Heeft op 19 december 2017 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte was van uw aankoop en zien ook dat u de dienst niet gebruikt heeft. We willen u graag een refund aanbieden van €29,96. Stuurt u uw IBAN nummer naar onze klantenservice: customercare@mobster.ltd.cy, dan zal het bedrag binnen 10 werkdagen op uw rekening teruggestort worden. Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn. Met vriendelijke groet, Mobster Customercare.

Inmiddels zijn de kosten teruggestort en kan deze klacht afgesloten worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Lah