Klacht: ongewenste betalingen en abonnement

op 21 september 2017 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mobster Limited in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobster Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobster Limited

Heeft op 19 december 2017 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte was van uw aankoop en zien ook dat u de dienst niet gebruikt heeft. We willen u graag een refund aanbieden van €29,96. Stuurt u uw IBAN nummer naar onze klantenservice: customercare@mobster.ltd.cy, dan zal het bedrag binnen 10 werkdagen op uw rekening teruggestort worden. Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn. Met vriendelijke groet, Mobster Customercare.

Inmiddels zijn de kosten teruggestort en kan deze klacht afgesloten worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Lah