Klacht: ongewenste afschrijving 3669 betaalde sms dienst

op 28 september 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

geachte heer/mevrouw, op mijn telefoonrekening

Factuurnummer 000181379928
Klantnummer 358699077/00001
Factuurdatum 07/09/2011
Mobiel nummer 0611 726735

Is in de maand augustus tbv sms diensten 3669 een bedrag van ca. 71 euro afgeschreven. Hier ben ik het niet mee eens, ik heb deze dienst niet gebruikt en speel nooit online games of iets dergelijks. Het is me ook nog nooit overkomen dat ik zulke sms diensten op mijn telefoon heb. Kunt u mij vertellen hoe dit mogelijk is en hoe dit zomaar kan. Na onderzoek op de internet zag ik dat dit wel vaker voorkomt ongewenste sms diensten. Ook zag ik dat hiervoor oplossingen worden gezocht. Ik heb per direct mijn nummer laten blokkeren voor dit soort diensten en hoop ook dat dit in de toekomst niet meer voorkomt

Ik zou dit bedrag graag gecrediteerd zien. Als ik iets met toestemming gebruik dan betaal ik ervoor, dit zijn voor mij onvoorziene uitgaven waar ik geheel het geld niet voor heb en nooit aan zal uitgeven.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste niettegeloven, ik heb je klacht doorgezet naar een andere afdling. Zij nemen je klacht verder in behandeling. Met vriendelijke groet, Linda Vodafone Webcare Nederland

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 10:04 geantwoord

Uit controle van ons klantregistratiesysteem blijkt dat de klacht van deze klant al door Vodafone is opgelost en dat de klant is geïnformeerd. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door niettegeloven