Klacht: Ongewenste abbonement

op 20 december 2017 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobster Limited

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mobster Limited nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mobster Limited in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobster Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobster Limited

Heeft op 27 december 2017 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte bent geweest van uw aankoop en willen u graag de kosten vergoeden. Stuurt u ons uw IBAN nummer, dan zal het bedrag van 5,- binnen 10 werkdagen op uw rekening worden teruggestort.

Wij hebben uw nummer per direct afgemeld voor de dienst.

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Met vriendelijke groet,
Mobster Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door Milakara