Klacht: ongewenst lastigvallen met holle beloften

op 05 september 2016 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gebeld door MKB Clickservice, die de link naar ons legden middels een advertentie in een lokale krant.
Een fraai, doch wazig verhaal werd opgehangen en het zou ons niets kosten. Toch maar even gevraagd of ik Sinterklaas aan de lijn had, doch ook daar volgde weer een lang verhaal op.

Wij staan in het bel-me-niet register, dus ook deze club lapt de regels al aan de laars bij het eerste contact. Dat geeft geen goede verwachtingen als je in de toekomst zaken met hen zou doen.

Gewenste Oplossing:

Niet meer gebeld worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Clickservice in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKB Clickservice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKB Clickservice

Heeft op 05 september 2016 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij vinden het spijtig dat u ons telefonisch contact als vervelend heeft ervaren en bieden hiervoor dan ook onze excuses aan.

Wij zullen uw telefoonnummer verwijderen uit ons register, zodat u niet meer telefonisch wordt benaderd.

Met vriendelijke groet,

MKB ClickService

Alle klachten die gemeld zijn door hier niet van belang