Klacht: Ongewenst afslankpillen ontvangen.

op 29 juni 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb ongewenst afslankpillen ontvangen. Geprobeerd met SanaPura te bellen maar het telefoonnummer dat ik heb gevonden op internet is niet in gebruik ik wilde weten hoe het mogelijk is als je niets aanvraagt toch iets toegestuurd krijgt zonder iets van van een rekening of dergelijke in de doosje,ik durfde het ook niet terug te sturen omdat er ook geen goed adres op het doosje stond. 3 maanden later krijg ik via CIB een aanmaning met de nodige kosten???? daar naar toegemaild met dit hele verhaal. Het volgende wat ik nu krijg is vandaag een rekening van Direct pay Service met de betaling die 93 dagen is verlopen ik heb gebeld met dit hele verhaal en ik ben erg boos over de gang van zaken. Door Directpay krijg ik te horen dat alles via Billink BV gaat ook hiet weet ik niets van al met al een hele vreemde gang van zaken.Nooit een rekening of mail gehad of ontvangen. Ik wil dit niet en ook niet de pillen nooit aangevraagd ik ben erg boos hierover waar kan ik de pillen naar toe sturen om nooit meer dit gezeur en er vanaf te zijn zonder enige vorm van kosten.

Ik heb vandaag 30-6-2017 de pillen terug gestuurd naar SanaPura postbus nr 23397 1100BW Amsterdam. ik wist niets over verloopdatum betreft terugsturen als je niet weet waar naar toe. Na veel zoeken wel gevonden dus deze is alles afgehandeld en wil ik nooit meer iets van deze slechte zaak horen of ontvangen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 13:34 geantwoord

Beste E. de Maat-Brouwer,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Heeft op 13 juli 2017 om 17:19 geantwoord

Goedemiddag Evan

Ik begrijp het niet, wat is de oplossing? Is het nu afgedaan.

Groeten Elsa de Maat

Alle klachten die gemeld zijn door Elsademaat