Klacht: ongewenst abonnement

op 21 februari 2018 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

er wordt wekelijks 7.49 van op mijn vodafone rekening gedebiteerd in verband met een abonnement op Phone game. Ik heb nooit een overeenkomst met Mobster limited gesloten. Er is inmiddels 25 weken onverschldigd 7.49 betaald (totaal 187.25 euro). Dit lijkt echt oplichting.

Als ik het onverschuldigde betaalde bedrag terug krijg,excuses en een uitleg waarom ze dit nu doen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobster Limited

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mobster Limited in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobster Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobster Limited

Heeft op 22 februari 2018 om 11:35 geantwoord

Geachte heer Klaver,

In antwoord op uw mail het volgende;

Hierbij bevestigen wij dat uw nummer per direct is afgemeld voor de dienst. Vanaf heden zullen er geen kosten meer in rekening gebracht worden.

We zullen u niet crediteren, aangezien de dienst vrijwillig aangegaan is en de voorwaarden geaccepteerd zijn.

Voor een blokkade voor dit soort diensten verwijzen wij u naar www.payinfo.nl.

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Mobster Customercare

Heeft op 23 februari 2018 om 13:34 geantwoord

Ik wil mijn geld terug. Ik heb me nooit aangemeld voor een dienst van Mobster en zeker geen voorwaarden geaccepteerd en/of accoord gegaan met afboeking van een weekbedrag van 7.49 van mijn vodafone rekening.

Graag ontvang ik van u een bewijs van het sluiten van de overeenkomst. ik weet zeker dat u dit niet heeft. Zonder overeenkomst bestaat er geen betalingsverplichting voor de reeds geïncasseerde vordering(en)

Jan Pieter
Jan Pieter