Klacht: Ongewenst abonnement

op 11 februari 2018 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

Tijdens het maken van een puzzel heeft mijn dochter geklikt op een advertentie. Zonder dat ze gegevens in hoefde te voeren of zonder enige vorm van verificatie zat ik opeens met een abonnement van 5,- per week opgescheept.

Ik heb het direct opgezegd, maar de eerste afschrijving staat waarschijnlijk al op de factuur van mn telefoonaanbieder.

Ik vind dit een vrij malafide manier van klanten binnenhalen en vraag me af of dit zomaar allemaal kan..

Ik wil de betaling gestorneerd zien en uitleg over deze manier van abonnementen afsluiten. Er moet toch geverifieerd worden? Wettelijk gezien heb ik ook nog mn 14 dagen bedenktijd, dus ik wil het graag weer terugzien (m'n 5 euro)

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobster Limited

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mobster Limited nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mobster Limited in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobster Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobster Limited

Heeft op 19 februari 2018 om 09:20 geantwoord

Geachte heer Haakman,

In antwoord op uw mail het volgende;

We vinden het vervelend dat dit kon gebeuren en willen u graag de kosten vergoeden.

Als u ons uw IBAN nummer stuurt, dan zal het bedrag van EUR 5,- binnen 10 werkdagen teruggestort worden op uw rekening.

Tevens raden wij aan om via www.payinfo.nl een blokkade voor dit soort diensten in te stellen.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst geweest te zijn.

Mobster Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door Cor-vs-mobster