Klacht: Ongewenst abonnement

op 13 december 2017 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobster Limited

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mobster Limited in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobster Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobster Limited

Heeft op 14 december 2017 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hoogenbosch,

In antwoord op uw mail het volgende;

We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte was van uw aankoop en willen u graag de kosten vergoeden. Stuurt u ons alstublieft uw IBAN nummer, dan zal het bedrag van €29,80 binnen 10 werkdagen op uw rekening teruggestort worden.

Tevens zullen wij uw nummer per direct afmelden voor de dienst.

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Met vriendelijke groet,
Mobster Customercare

Bericht van Mobster Limited

4 weken geleden - Geachte mevrouw Hoogenbosch, Zou u willen controleren of u het juiste telefoonnummer doorgegeven heeft? Op dit nummer is geen actieve dienst bekend. Kunt u de omschrijving van de dienst ook doorgeven? Met vriendelijke groet, Mobster Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door Mayke19