Klacht: Ongewenst abonnement

op 13 december 2017 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu reeds tot 3 maal toe €7,45 ongewenst afgeschreven, ondanks eerdere afmelding via payinfo. Deze vreemde organisatie met het kantoor op Cyprus (?) lijkt niet te stoppen. Het zou gaan om een abonnement op Gamecraze, maar nog nooit hebben we iets aangeklikt of gevraagd.

Gewenste Oplossing:

de 3 betalingen moeten teruggestort worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobster Limited

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mobster Limited in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobster Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobster Limited

Heeft op 14 december 2017 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hoogenbosch,

In antwoord op uw mail het volgende;

We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte was van uw aankoop en willen u graag de kosten vergoeden. Stuurt u ons alstublieft uw IBAN nummer, dan zal het bedrag van €29,80 binnen 10 werkdagen op uw rekening teruggestort worden.

Tevens zullen wij uw nummer per direct afmelden voor de dienst.

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Met vriendelijke groet,
Mobster Customercare

Bericht van Mobster Limited

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Hoogenbosch, Zou u willen controleren of u het juiste telefoonnummer doorgegeven heeft? Op dit nummer is geen actieve dienst bekend. Kunt u de omschrijving van de dienst ook doorgeven? Met vriendelijke groet, Mobster Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door Mayke19