Klacht: ongevraagde zendingen

op 22 december 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb geen bestellingen geplaatst. bij een toegezonden pakket heb ik dit voor retour terug meegegeven aan de postbode.
Ik ben ook niet zinnens iets te betalen voor een pakket dat ik geweigerd heb. het betreft factuur 2UVCGL 3144 DD. 04/12/2017.
Ondertussen is er terug een zending toegekomen die ik geweigerd heb. STOP a.u.b. met deze zendingen.

Stoppen met zendingen toe te sturen en zeker geen herinneringen meer tot betaling.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 22 december 2017 om 14:40 geantwoord

Beste KESTELEYN huguette,

Dank voor je bericht. Wanneer je inderdaad geen bestelling geplaatst hebt, is er misbruik is gemaakt van jouw persoonsgegevens. Het opzettelijk misbruiken van persoonsgegevens heet Identiteitsfraude en is strafbaar! Het is daarom belangrijk om een aantal stappen te doorlopen, waaronder het doen van aangifte bij de Politie. Wij zullen je deze informatie per e-mail toezenden.

Van de politie ontvang je een kopie aangifte. Deze hebben wij nodig om een officiële fraude melding te maken bij onze fraude afdeling en de melding te onderzoeken. In bepaalde gevallen doet Billink ook zelf aangifte van Identiteitsfraude.

Wij hebben de factuur (in verband met de feestdagen) gepauzeerd tot 12 januari, zodat je in de tussentijd aangifte kunt doen bij de Politie.

Vriendelijke groet,
Team Billink

Alle klachten die gemeld zijn door KESTELEYN huguette