Klacht: Ongevraagde toezending goederen ondanks opzegging

op 13 februari 2018 over Edel Collecties te Bunschoten in de categorie Postzegels en munten

Ik heb in 2016 een verzameling opgezegd, in 2017 nagebeld over de opzegging en bevestiging ontvangen. Tot mijn verbazing ontving ik vandaag weer een pakket. Heb deze direct retour gestuurd, en per mail en brief kenbaar gemaakt geen goederen of post meer te willen ontvangen, vanaf nu zullen deze niet betaald worden en direct met afval worden afgevoerd.

Ik wil geen pakketten/post ed., en ook geen telefonische benadering meer. Blijkbaar wil men dit niet accepteren.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Edel Collecties te Bunschoten over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Edel Collecties te Bunschoten in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Edel Collecties te Bunschoten een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Edel Collecties te Bunschoten

Heeft op 19 maart 2018 om 16:35 geantwoord

Heeft op 20 maart 2018 om 13:12 geantwoord

Geachte mevrouw van den Brink,

Inmiddels heb ik, zoals initieel rechtstreeks aan Edel gemeld, de goederen per ommegaande retour gezonden. Het gratis aanbieden hiervan is dan ook niet relevant. Vreemd genoeg verzocht u mij de klacht van deze site te verwijderen in plaats van af te sluiten, en zonder verdere navraag plaatst u vervolgens ongevraagd persoonsgegevens op deze site.

Ik beschouw de klacht op deze portal derhalve niet als opgelost. Ik verzoek u mijn persoonsgegevens te verwijderen uit uw laatste reactie. Daarna kan ik de klacht kan afsluiten, waarbij met klem benadruk dat ik geen artikelen, aanbiedingen of andere correspondentie wens te ontvangen in de toekomst.

Met vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door _marcel_